پرنده مهاجر

  • ۰
  • ۰
به سلامتی خدا که بامن خوب تا کرد.من که خوبی رو تا کرد و تو اشغالی انداخت

به سلامتی مادر که بزرگم کرد ولی یه گرگ بزرگ کرد

به سلامتی پدر که شب رو اضافه کاری کرد و من اضافه به او درد دادم

به سلامتی داداش ها و خواهرا که حسادت رو در حقمون تموم میکنن ولی نذاشتن کسی دیگه به ما حسودی کنه

به سلامتی رفیق که چشمه معرفت جاری کرد
هه...
حتی اونی که من رو معتاد کرد...
من رو دزد کرد...

به سلامتی عشقم که بهم یاد داد یکی بهتر پیدا میشه

به سلامتی زیر زمینی ها و به سلامتی ته نشینا که بالا براشون چند رنگه.از دو رنگی خوششون نمیاد.

به سلامتی من...
به سلامتی تو...
که تنهایی این همه سلامتی زدیم
به یاد حتی اونی که زخم زد به ما

به سلامتی همه ادمای زندگیت...
که اونقد زیاد هستند که همه رو نمیشه اسم برد...

R.hacker
migration bird
رحمان
پرنده مهاجر.
  • ۹۴/۱۲/۲۰
  • Rahmanh Ansari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی