پرنده مهاجر

  • ۰
  • ۰

عمل


👈مسئله بودن یا نبودن نیست...👉


💪مسئله اینست که عمل می کنی💪


😶یا بیشتر حرف میزنی😶


مسئله ریاضی نیست


مسئله عاشق بودن یا نبودن نیست 


اگرعمل هم می کنی


✍بدان همه جا هستی✍

.......................       ....................



💖پاک ترین دل هم داشته باشی💖


✍بزرگترین مغز هم باشی✍


🐝اگر زنبور بی عسل باشی

𑹁قط بخوابی صبح پاشی


👊بهتره گم بشی👊

.......................               .....................


👈اگر عاشقی

    نمی توانی دوست دارم بگویی

👈اگر می ترسی

        نتوانم ارزو هایش را براورده

   کنم.


شاید او هم تو را می خواهد

              💗ولی جرئت گفتن ندارد

👎بدان هیچ مایی در زندگیت وجود نخواهد داشت👎

💀لطفا ترس هارا کنار بگذارید و لب هایتان را تکان دهید💀

🗣وبلند بگویید«دوست دارم»🗣


.....................               ........................


رفاقت زمانه شده

    ⚠️شوخی⚠️

⚠️سیگار⚠️

⚠️تکیه به دیوار⚠️

🚷تکیه به دوست نمیشه

چون رفاقت ها دورغه

⛔️شوخی با رفیق نمیشه

چون جدیاش نزدیکه

...................                      ......................  .



💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧

باران ببار هر شب برسر من که کبیر شدم

💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧

چتر ندارم

ولی یک عمره غم چتر ها رو دارم

☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️

اخه خیلی واسه بعضیا چتر شدن ولی بدون بارون اونا از یاد رفتن

☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂

اونا تیره مث شب شدن

🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫


..................                  .....................



کم حرف بزن

        بیشتر عمل کن


کم حرف دل بزن

            این جماعت دل ندارند.دست دارند.


دست های تو

          اینده هارا می سازد


افکار تو اعمال تورا

           درغالب اجرا می گذارد.

...............         ...................

نوشته شده:

رحمان«پرنده مهاجر»



  • ۹۴/۱۲/۲۴
  • Rahmanh Ansari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی