پرنده مهاجر

  • ۰
  • ۰

اندازه، اصل زندگی

یکی از دوستانم پرسید:تو چرا از اهنگ،فیلم و سرگرمی های موبایل بد گفتی؟

خوب من هم گفتم:«اندازه نگه دار که اندازه نکوست»و شما بی حد واندازه از اینترنت استفاده میکنید.شما فیلم ویا موزیک را از راه درست خریداری نمی کنید تا از خواننده حمایت شود.عده ای صبح تا شب اهنگ خارجی با مضمون الفاظ رکیک را گوش می دهند بدون دانستن این موضوع.

هم چنین،همه می دانند در فرهنگ اینجا استفاده مردم  از اینترنت و موبایل بیش تر جنبه تخریباتی دارد.هم اکنون فضای مجازی پر از فحش و شایعه پراکنی و... شده است.مسلما این ها اسیب زیادی به اجتماع وارد خواهد کرد .جست و جوی گوگل نشان دهنده ی استفاده ما از اینترنت است.

برای جلوگیری از این موارد باید جوان های یک کشور به دنبال راهی مناسبِ پر کردن اوقات فراقت باشند.اشنایی انها با کاربرد صحیح فضای مجازی ،مثلا:اگر استعدادی دارند از طریق فضای مجازی بیان کنند.اینگونه وقت خودش را بیهوده نلف نکرده است.یا فضای مجازی را کنار بگذارند و وارد دنیای خاکی شوند.وقت خود در اینترنت را صرف شغل ابرومندانه در زندگی .



«پرنده مهاجر»

  • ۹۵/۰۲/۰۸
  • Rahmanh Ansari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی